By: ieja ieja

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]
Tuesday, 2-Feb-2010 03:13 Email | Share | | Bookmark
DAH BERSAWANG DAH...

Mama busy tahap gaban nih..tak dan nak berfp..la..bagi menggilap kembali mama letakkan gambar mama n arissa..



Thursday, 7-Jan-2010 08:04 Email | Share | | Bookmark
ARISSA DAH NAK MASUK 1 TAHUN DAH LER...

Gambar ni saje la mama snap time dia mandi..besen ni mama beli masa mama mengandungkan dia lg tp dekat setahun baru mama pakai sebelumnya mama pakai besen kecik je sbb tak padan dengan badan dia tu..he..masa kecik mama gunakan benda alah aper tak tau tp mmg senang kalu nak madikan masa kecik..just letakkan kat tempat tu jer...arissa dah pandai tampar-tampar air masa mandi sampaikan mama risau kalau dia cepat dapat selesema la cikgu...he..he..layan ler gambar ni sebelum fpku bersarang kui..kui...




Tuesday, 29-Dec-2009 01:47 Email | Share | | Bookmark
KISAH ANAKKU NASRUL AIMAN BERSUNAT...

20 DISEMBER 2009 (AHAD)
03 MUHARRAM 1431
TEMPAT : POLIKLINIK AZHAR DAN RAKAN2, CHANGLOON
MASA : 10.30 PAGI
UMUR : 9 TAHUN


Dua tiga hari sebelum 20 hb. tu si aiman dah tak sabar membilang hari asyik dok nak pergi 'potong' jer.excited bebenor..sampaikan malam2 sebelumnya dok practice tidur telentang takut2 nanti tidur terkepit anu plak..lawak la along ni...dah semakin besar anak mama ni yer..pagi tu bersiap2 dekat kol 10.30 baru kuar.sampai klinik tunggu dekat kol 11.00pg baru doktor panggil..mamapun tak larat ari tu demam so demi anak2 ni pegi juga beri sokongan. hepi jer along ni sekitpun tak nangis masa potong tu...asyik tanya doktor jer "potong g..potong..g...doktor" dah kebas jd tak terasa ler...abis jer tu balik umh...hu..hu... nangis mungkin sakit kut dah ubat kebas tu dah ilang...doktor dah bg ubt tahan sakit n antibiotik...malam tu aiman tak leh tido dia cakap panas pastu pegang badan dia panas jer..rupanyer demam..esoknyer muntah-muntah mama pi keje pun terpaksa balik awal ambil ubt dia. kesian anak mama...aiman nii manja orgnyer..doc nak cuci pun dia tak kasi takut sakit katanya..so balik tu mama pun cuci.."adus....sakit..sakit...takpa...anak jantan..anak jantan..." tu la kata-kata aiman masa mama cuci anu dia sampaikan atuknyer gelak jer...aiman..aiman...byak pic aiman sebenarnya tp video ler so 18 sx malas la mama nak masukkan...aperpun TAHNIAH ANAK MAMA...



Thursday, 24-Dec-2009 07:17 Email | Share | | Bookmark





ttp://i454.photobucket.com/albums/qq267/ieja79/arisa%20baru-Scrapblog/arisabaru-2.jpg[/IMG]



























Inilah sebahagian gambar terkumpul arissa...


Sunday, 13-Dec-2009 03:16 Email | Share | | Bookmark



Majlis akad nikah anak saudaraku diadakan pada 11 Disember 2009 (Jumaat) .Husna ni merupakan anak kedua bagi kakakku yang kelima dalam keluargaku...kak mon namanya..ini first la kak mon terima menantu..anak yang sulung masih lagi menuntut di maktab perguruan...dah sampai seru bagi husna agaknya .Majlis dilakukan pada waktu petang selepas solat asar, sebenarnya pada mulanya majlis nak diadakan selepas sembahyang jumaat tapi tok imam tu ada mesyuarat khairat kematian so majlis kena tunda pi sebelah petang..tapi apapun alhamdulillah majlis berjalan dengan lancar. dengan sekali lafaz sahlah husna menjadi isteri kepada pasangannya...mamapun sampai kat masjid Padang Setul tu elok2 je mie tu akad nikah...so sempatlah tengok..husna ni masih muda baru 20 tahun, mie tu entahlah mama pun tak perasan plak yang mama tahu mie ni guru sekolah itu jer..husna ni mama tengok muka dia macam pelakon fazzurina tu..(eleh nanti perasan lebih plak)harapan makcik moga kalian bahagia sepanjang hayat...Majlis kenduri dan persandingan akan diadakan pada bulan 2 nanti mungkin masa raya cina nanti...









[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net